Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
sisteme de navigatie
DCS-6818
Eneria
Dynamics CRM 2011 beta
solutia Temenos T24
Trust Layer
VIrtualizare servere
TWIRL
World of Warcraft
sistem integrat de monitorizare a asistentei medicale
Canon EF 35mm f/2 IS USM
Innovation Labs 2015
CPE
UHD
securitate retea
arbitraj
cercetare tritiu
administrare
Global Carrier Awards 2015
CERF